www.li.nl

Helpdesk Wij bieden telefonische hulp bij acute problemen met betrekking tot uw programmatuur, zoals DOS, Windows, Office, Word, Excel, telebankieren, financiŽle pakketten, grafische programma's en internet-toepassingen. Vaak kunnen ook kleine hardware-storingen telefonisch worden opgelost. Wij leveren tevens onsite support om lastige problemen snel en adequaat op te lossen, zodat uw bedrijfsvoering gewoon kan doorgaan. En wanneer u een breedband internetverbinding heeft is het doorgaans ook mogelijk om remote support via www.li.nl/rs op te zetten, waarbij Lardenoije tijdelijk de controle van uw computer op afstand overneemt. Zo kunnen kleine storingen vaak makkelijker en sneller worden opgelost. In sommige gevallen geeft Lardenoije slechts beperkte ondersteuning (doorgaans oudere of prive computers). Lees voor meer details www.li.nl/beperkte-ondersteuning.pdf Tenslotte kunnen we ook info-avonden of cursussen op maat bieden. Wanneer uw bedrijf bijvoorbeeld met een nieuw programma aan de slag gaat, heeft u wellicht behoefte aan deskundig advies van een ervaren gebruiker.